onsdag 9. oktober 2013

Stort blogglotteri her hos meg! AVSLUTTET

Høstens store blogglotteri her hos meg blåses igang nå! 

Jeg har også i år fått flotte premier fra "nær og fjern". 
Tusen takk for alle bidrag. 

Reglene for å delta er som følger:
Skriv at du vil delta = 1 lodd
Del/link på siden din/facebock/bloggen
eller reklamer på annen måte = 2 lodd (husk å skrive at du har gjort dette)
Altså kan du få til sammen tre lodd. 

Jeg trekker premiene lørdag 9. november kl. 21.00.

Alle loddene er med på alle trekningene. 

Enkelt og greit. :)  Her er det du kan vinne: 

Premiedryss





 1
En søt ugleboks i metall fra "Black Design."
I boksen ligger en klut og en gullsjokolade laget hos Astridhuset.


2
Krimbok: Panserhjerte av Jo Nesbø.
Sponset ulest av min mor.


 3
Fargerik løper, 
og minst like fargerike servietter. 


4
Buff/krage i bambus fra Vossatassar


5
Gromme småting.
Stor fyrstikkeske med engler.
Bokmerke/veggmerke/dørmerke med tekst
Kjøleskapmagnethjerte


 6
Bok med forslag til formingsaktiviteter
for og med barna.
(Loppekjøp.)



 7
Krimbok: Skyggedød av Anne Holt.
Sponset ulest av min mor.



 8
Flott duk,
rund brikke og
glassbrikker.



 9
Paracord-armbånd.
Sissel laget armbåndet til deg som vinner, så det blir riktig for akkurat deg.



10
Elegant forkle (damen følger ikke med ;-) )
Bildet er et illustrasjonsbilde for forklet hos bokklubben,
forklet jeg lodder ut ligger i plasten 
og du kan se hvordan det ser ut på det øverste bildet.
(ligger under ugleboksen)



Det var premiene.
Lykke til! 


Her er bildet dere kan bruke ved "reklamering" for blogglotteriet:

                                                   
Takk.



91 kommentarer:

  1. Jeg tar et lodd, jeg!

    Stilige sponsorer du har. Og den "Lek og lag med liv og lyst" hadde vi mye glede av da vi var små, mener jeg å minnes. (",)

    SvarSlett
  2. Her var mykje spennande å vinne.
    Eg tek 3 lodd. Linkar på bloggen min.

    SvarSlett
  3. Lek og lag var med, hm, den er velbrukt i heimen.
    Klem

    SvarSlett
  4. Hilde her.... Jeg deltar og deler = 3 lodd... Så mye fine ting ... Hmmm, liker veldig mye her ... Ha en flott dag i Skogbygda.. Klem fra Hodalen,Tolga :) :)

    SvarSlett
  5. Hei :) Er her og deler. Tes :)

    SvarSlett
  6. Du verden - så masse du har på lotteri da!
    Må bli med, tar ett lodd jeg :) Du veit... oss og posten - kanskje det er greit med liten vinnersjanse, haha ;)
    Klem

    SvarSlett
    Svar
    1. Kanskje best, hehe. :-) Lodd nr. 12 til deg.

      Slett
  7. Så mange flotte gaver Elin, jeg vil mer en gjerne være med.

    3 lodd på meg.

    Ha en fin høstdag.

    SvarSlett
  8. Dette må en bli med på :) deltar og deler :) flink du er, Elin.

    Annie

    SvarSlett
  9. Så koselig da! Prøver vinnerlykken med 3 lodd.
    Nyt høstdagene! :)

    SvarSlett
  10. Hei, hei!! Jeg vil gjerne ha 1 lodd, og håper jeg vinner en av alle de fine premiene :)
    Min epost-adr er nurgis@loqal.no

    SvarSlett
  11. Jeg vil gerne deltage med 1 lod.
    tagelaursenpiaeriksen@gmail.com

    SvarSlett
  12. Så mye spennende!!! Jeg er med på 3 lodd :)

    SvarSlett
  13. For et rikholdig blogglotteri! Dette må jeg bli med på. Jeg har blitt følger og har linka fra bloggen min, og da skulle det bli tre lodd. Lykke til med lotteriet!

    Klem fra Ingunn

    SvarSlett
  14. Monica har trykket deltar på Faceooksiden, og får dermed ett lodd. :-)

    SvarSlett
  15. Så mange fine gaver! :)
    Jeg har desverre ikke blogg selv akkurat nå, men prøver gjerne lykken med 1 lodd! :)
    (signe4@hotmail.com)

    SvarSlett
  16. Så mange fine premier! Vil gjerne være med å "kjempe" om disse, så da tar jeg et lodd jeg også. :)

    SvarSlett
  17. Så mye fint du lodder ut da :-D
    Slenger meg med jeg også. Skulle jeg være heldig og vinne, må du sende meg en mail.

    bjstoen@hotmail.com

    SvarSlett
  18. Ok, jeg er med. 1 lodd på meg :)

    SvarSlett
  19. Da skjønner du, da har jeg klart å legge inn link på bloggen min, og klasker til med tre lodd! Fin-fine premier, håper jeg har vinnerlykke ;o)

    SvarSlett
  20. Hei;)
    Selvfølgelig vil jeg være med;)

    Fin uke til deg;)

    SvarSlett
  21. Jeg vil gjerne være med. Linker fra bloggen min.

    SvarSlett
  22. Spennende lotteri som jeg har delt inne hos meg. Har et lite et på gang selv, så har du lyst til å være med er du hjertelig velkommen :)

    SvarSlett
    Svar
    1. 42,43,44. Melder meg på ditt så snart jeg er ferdig med dette. :-)

      Slett
    2. Og der var jeg for sein gitt. Men du vant i alle fall på min.

      Slett
  23. Så mange flotte premier. Klart jeg vil være med!
    3 lodd på meg.

    SvarSlett
  24. Jeg deltar gjerne, et lodd! annemarigabrielsen@gmail.com

    SvarSlett
  25. Takk for påminninga :-)
    Eit lodd til meg.

    SvarSlett
  26. For en fin giveaway. Jeg tar 3 lodd jeg. Ønsker deg en fortsatt fin helg :-)

    SvarSlett
  27. Her var det mye spennende, jeg linker fra bloggen min. Da blir det 3 lodd til meg:)

    SvarSlett
  28. Mykje spennande =)
    Vil gjerne vere med!

    Helsing Alette
    alette10@hotmail.com

    SvarSlett
  29. Jeg er med på fullpott :)

    Klem Karianne

    SvarSlett
  30. For et herlig premiedryss. Deltar med 3 lodd og krysser fingre og tær. Ha en super dag.

    SvarSlett
  31. Påmelding via FB: Veronica K

    SvarSlett
  32. Påmelding via FB: Heidi Renate

    SvarSlett
  33. Det var jammen noen flotte premier. Jeg har delt på bloggen min, så da blir det vel tre lodd da. :)

    SvarSlett
  34. Juhu..jeg trodde jeg hadde meldt meg på ..men hadde visst ikke. Har jeg ett lodd nå?
    :-)

    SvarSlett
    Svar
    1. Vet du hva, det trodde faktisk jeg også. :-O Vi har vel drømt det samme da. ;-) Lodd nr. 75 til deg.

      Slett
  35. Påmelding vi FB: May Tove

    SvarSlett
  36. Påmelding via FB: Ann Helen

    SvarSlett
  37. Påmelding via FB: Ann-Katrin

    SvarSlett
  38. Påmelding via FB: Camilla O

    SvarSlett
  39. Deltar og delt :-)

    SvarSlett
  40. Påmeldigsfristen over, og lotteriet stoppet. Kari var før kl 21 på FB

    SvarSlett
  41. Thank you a bunch for sharing this with all of us you actually recognize what
    you are talking approximately! Bookmarked. Please additionally visit my web
    site =). We will have a hyperlink change agreement between us

    Visit my web site skin car age 27 - femalelocation: New York log in to send FlWager a message

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...